NY KAMPANJE FOR VREDESTEIN-DEKK FOR LANDBRUKSMASKINER

NY KAMPANJE FOR VREDESTEIN-DEKK FOR LANDBRUKSMASKINER

Vredestein starter en ny kampanje #LIVETHELAND.

Etter lanseringen av den svært suksessrike kampanjen #ROCKTHEROAD for bildekk, sikter nå Apollo Vredestein seg inn på landbrukssektoren for å styrke merkevaren sin ytterligere. Vredesteins salg i dette segmentet har allerede økt betydelig den seneste tiden, med en utvidelse av produksjonskapasiteten for landbruksdekk som resultat. Den nye kampanjen #LIVETHELAND er fokusert på ytelse og frihet for både menneske og maskin.

 

Føl friheten. Opplev ytelsen

Budskapet #LIVETHELAND representerer forbindelsen mellom bønder og omgivelsene deres. Vredestein-dekkenes lange livstid gjør at de kan oppnå optimal ytelse, og den utmerkede ytelsen resulterer i økt produktivitet og lavere kostnader. 

Vredesteins nye kampanje har som hensikt å øke bevisstheten om dette. Følelsen av frihet og høy ytelse uttrykkes i budskapet «Føl friheten. Opplev ytelsen», hvor frihetsfølelsen er koblet til det at bøndene kan ta sine egne avgjørelser som selvstendige entreprenører – for eksempel når det gjelder dyrkingsmetode og valg av landbruksmaskiner – og nyte naturen og livet på landet. Det uttrykkes dessuten hvordan profesjonelle jordbrukere kan oppleve større frihet takket være topp ytelse fra Vredesteins dekk. Med disse dekkene sparer de tid og penger, som de så kan bruke som de selv vil, enten til jobb eller fritid. 

Den nye kampanjen rulles for tiden ut internasjonalt.